španjolski arapski Kineski (pojednostavljeni) hrvatski češki Nizozemac Coatian francuski njemački grčki hindski madžarski indonezijski talijanski japanski korejski Polirati Portugalski rumunski ruski švedski

* Napomena za korisnike koji ne govore španjolski. Ova web stranica je dopušteno samo napisati na engleskom ili španjolskom, poruke u drugim jezicima bit će izbrisani.

Skener pokretanje x431

• propiolp
  • pozvan
  • pozvan
10 godina 4 mjeseci ranije #8052 od propiolp
Skener pokretanje x431 Objavljeno od strane propiolp
Pozdrav dragi prijatelji.
Ja sam student mehanike, imao je punu prijatelj učitelja koji je preminuo, ali ostavio mi nasljedstvo skenera lansiranje x431 koje ne koristi, molimo Vas pitam q pomoć mene učiti i rješavanje problema, znam kako koristiti escanner ali ne kad kažeš loš senzor, nadam se odgovorima i hvala
Priključci:

Molimo identificirati o Stvaranje računa da se pridruže razgovoru.

više
10 godina 4 mjeseci ranije #8059 od LIJEVO
Odgovori LIJEVO na temu Skener pokretanje x431
Pozdrav imam i pokretanje x431 među ostalim stroj je prilično sveobuhvatan dijagnoza, ovaj kao i svaki stroj određen samo čini da rade, ali morate znati kako različite senzore rade u automobilu.
ako bi mogao biti od pomoći, nemojte se ustručavati da me zamolite.
Pozdrav iz Tenerife

• propiolp
  • pozvan
  • pozvan
10 godina 4 mjeseci ranije #8068 od propiolp
Odgovori propiolp na temu Skener pokretanje x431
molim moj prijatelj ay7udame u q za q može verdads andlor igračka u tes droge

više
6 godina 1 prije mjeseci #42670 od catguau
Odgovori catguau na temu Skener pokretanje x431
kupiti skener x431 IV codigoas čitati greška je ne više, ali možete li mi pomoći hvala

više
6 godina 1 prije mjeseci #42671 od ASCARY
Odgovori ASCARY na temu Skener pokretanje x431
Voditelj vašeg prodavača, ima obvezu vlak, ovaj skener je također Kilometraža Programer, u potrazi bolju edukaciju, kupio aparat za orlovi ne aprendises sada nesesitas u Mitchelu, molimo ronioca.

Traži MDM